Followers

21 Aug 2013

Salam Lebaran

Assalamualaikm....

Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir Batin buat semua followerku...hehehe...

Raya tahun ni turn kampung asben, so berangkat pulang la kami sekeluarga ke Kelantan... kiteorang balik awal ambik cuti 3 hari sebelum raya...nak elak jam even kiteorg dh stay kt Pahang... so, dalam 5 jam gak la baru sampai rmh MIL...

Tema aku tahun nie merah,Naufal yg pilih...laki aku tak suke pakai kaler terang2...tibe2 plak ikut je tema yg hero die pilih tu...aku ok je...hihihi... tapi tu la, xde gambar family...yela, aku every year mcm tu...tambah plak camera aku cover lens die rosak...tak tau ble nk g baiki...

Tahun nie jgk pecah rekod tak borong sakan kuih raya...keh3x...tahun sebelum2 ni b'bekas2 kuih raya aku shopping...beli pn last minit before cuti kt opismate...dieorg pun 1, hari last keje baru bgtau ade bisnes kuih raya...hehehe... so, dptla tart nenas 2 balang + tempeyek 4 balang...yg lain2 aku beli kt kedai je ms blk rmh MIL...

 Raya ke-3 dh blk Pahang dh.. sampai2 terus balik rmh mak aku...30 minit je dari rmh aku... so, this year merasela raya 2-2 rumah...hehehe... ari isnin dh start keje...

Huhuhu...tu je la cite raye 2013 aku... so, sekali lagi aku memohon maaf sekiranya entry2 or komen2 yg menyinggung perasaan korang smue ye... (^_^)

No comments:

Post a Comment

© Templates reserved for : A Part Of My Life | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™