Followers

1 Apr 2013

Belated Birthday

Salam...lame tak update blog kan??malas+sibuk+ mcm-mcm lagi...(^_^)

So, kali nie nk cite pasal anak i yg sulung...Naufal...
Dia dah 4 tahun dh pada 24/3/2013 baru ni... so celebratenye adalah selepas hari gaji...hehehe...
Takdela celebrate bagai pun,just hantar kek kt taska je...tu pun lps dia asik tanye 'beday Naufal mane ibu?' dah besar,so maybe dia faham kot beday tu ape...so, order la kek dgn Kak Emy...

Ni la rupe kek Naufal kali nie...simple je...kesian anak teruna aku yang sorang nie...dia punye expectation punye la tinggi, KEK KERETA BEETLE WARNA KUNING!!!

Bukan tak nak buat, masalah dia nie memang suka dgn kete...so, nnt die nk simpan fondant icing tu...so,aku decide xyah kete2 kali nie...cumenye aku ganti dgn kete mainan yg btl...tapi tak jumpe la plak Beetle, aku beli kan die Porsche...nasib baik die nak...lebo je senyum bile aku bagi kt taska...

Tu la, pejam celik, pejam celik dah 4 tahun..tahun depan insyaallah dah masuk sekolah...dah makin besar, makin banyak la perangainye, makin panjang akal...cakap pun dah lain...senakal mane pun die tetap aku sayang, marah bukan benci kan...marah nk bagi die elok...penah jgk die cakap aku garang,aku tak sayang dia and paling aku t'kesan bila die cakap 'nopal tau, nopal jahat'...mmg t'sentak ble dengar dia cakap...Tapi dalam nakal tu ade rajinnye, ade baiknye...biasala budak2...hehehe...

Bila dah capai angka 4, maka berakhirla rutin check-up dia...selesai dah 4 tahun berulang-alik ke klinik...lps nie g klinik kalau tak sihat je la...he3x...since dh nak makan ubat nie tak m'bazir la ubat yg doktor bagi tu...so, harapan aku lebih kurang mcm ibu2 lain jgk..nak tgk anak tu berjaya, jadi insan yg berguna...Insyaallah..Aminnnn...(^_^)







No comments:

Post a Comment

© Templates reserved for : A Part Of My Life | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™