Followers

5 Apr 2011

Ptg semalam p ikt ayah nopal potong rambut....hahaha...bkn I yg gediks nk ikt yerr...tue ank teruna kiteorg yg nk ikt...'ayah ikt,ayah ikt' sambil tarik tgn ayh die...lps nmpk ayh die tukar bj trs nk ikt...ari ahd br nie nopal gak yg ajak kiteorg kluar...hahaha...apo laie...hepi la den...xyah ckp,ank tlng ckp kn...hihihi...

Takde la nopal ckp 'ayh,ibu jom kluar'...die slalu ckp 'bu,kasuttt' sambil tarik tgn aku...haaa...ajak aku kluar la tue...now,mmg die dh pandai nk ngikut...klu ayh die nk g keje sabtu ahad tu,siapla drama swasta skjp dpn pintu...pantang aku sarung tdng,ngekor je keje die...Alhamdulillah...sronok tgk p'kembangan die,w/pn kdng2 mmg m'cabar thp kesabaran aku nie...

Okla,b'balik pd cite potong rambut ayh nopal tue...sementara tggu,kiteorg lepak dpn kedai mamak sambil tgk burung2 kt situ...mule2 ok lg...behave je...dok ats bangku dgn aku...dh lame skit die turun pastu start lari2...aku tgk dr jauh tp ble dh start ramai org aku follow die....Nth mcmane,nopal lari agak laju then ade org lalu -lalang.nopal mcm t'lindung skit...aku pn trs la panggil die...

Pastu mase nopal lari2 tu ade sorang mamat/pakcik nie,dok lambai2 kt nopal...nsb baik aku prasaan,nopal tgk die tp patah blk kt aku...huhhh...ngeri gak...aku trs pandang org tu,die bleh plak sengih2 kt aku...ishhh...dlm hati aku 'suke2 je nk panggil2 ank aku'...silap aku gak,biarkn nopal tu lari suke hati die...(~_~)...pastu trs aku blah dr situ,msk 7E then lepak dpn kedai gunting sampai ayh nopal siap...

Siyesly aku tkt sbb penah skali,jd dpn mate aku yg sorang mak nie hilang sekejap ank die kt pasaraya...w/pn sekejap ko punye prasaan tu mmg xtau nk ckp cmne,even xjd kt ank aku pn,aku dh rase cuak len mcm,kt kaunter byr tu aku plak yg nk nangis...mak bdk tu xde nangis pn...uishhh...nsb baik jmpe,klu xjmpe???

Eeee...mintak2mintak dijauhkan smue nie....

2 comments:

  1. mmg x de perasaan la mak budak tu ek??kalo org ler mmg dah berjurai2 air mata dah kalo jd cam tu..

    nopal dah pandai ajak kluar ek?/bijak..bijak.. nopal tau bace mind ibu die..hehehe...

    tp skrg ni org plak risau kalo kluar..lg2 kalo lame..oh sangat x larat ngan perangai dhia skrg..sangat mengada2.. lak tu nak berdukung jer..sikit nangis, sikit nangis..mmg menguji kesabaran betul..

    ReplyDelete
  2. mama dhia:

    xtau la...agknye t'lampau risau kot,xpn mak die mmg tabah...huhuhu...klu nor,meraung dh kt situ...tu la,lately nie pandai ajak kluar,ibu die ok jer...suke2...nopal klu bwk kt masjid tu mmg xnk b'dukung,kite plak yg risau tgk die b'lari sane sini...haaa...dhia nk dpt adik kot...hihihi...nopal dulu mcm tu la...cer cek...(^_^)

    ReplyDelete

© Templates reserved for : A Part Of My Life | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™