Followers

7 Feb 2011

Isnin Yang PANAS!!!!

Salam alls...

AWAS : ENTRY ADALAH EMO!!!

Arini 7/2/11,ari isnin...mmg semangat aku nk g keje...jarang kot nk ade 'semangat'k g keje nie,nk2 plak ari isnin...yela,leh kate smue org cmtue kannn....kot...ape namenye,monday blues,isnin yg biru...aahhh...lantak la...nape ISNIN YANG PANAS???cuaca panas ke???ekon opis x b'fungsi dgn baik???kesemua yg d'senarai adlh tdk b'kaitan sama skali...cuaca ok je,ekon pn ok jer...jd nape ISNIN YG PANAS???ini adlh krn...berlaku kesilapan,yg mane kesalahan nmpk pada aku then aku yg d'salahkn(err...aku pn conpius)sbb bnde tue d'bwh t'jwb aku...s'igt aku,aku dh pass dh bnde tu...tp nth mcmane,pihak tue xdpt then keadaan menjadi agak kecoh dan dikecohkan lg dgn suara2 yg mcm ______ (please fill in the blank)...bnyk2 jwpn pn xpe....:p...

Aku g sane bwk bnde tue then b4 aku sampai tue,aku dh dgr sore2 dgn ayt yg xbest la...antara yg aku dgr 'ade htr,tp mane','mane bukti'...time nie dlm hati aku mmg dh start panas...eh,apehal sampai nk bukti2 nie??mmg cuak gler la smpai sini then aku jmpe org b'kenaan ckp 'sy rase,sy ade htr tp xigt ble',pastu ade plak sorang nie ckp 'ko rase ape,rase limau mandarin ke?'...perghh..mmg cibai r aku rase,dan2 tu jgk aku nk sound tp pk ari2 jmpe ko nnt,pastu dhla dkt,we need each other,bla,bla...so,aku senyap je la...aku rase muke aku mmg dh brbh time nie dh xtau nk control cmne dh...

Pastu ade someone nie ckp 'eh nor,ko bg kt aku kn?',yerrr...time nie aku rase mcm xtau nk ckp ape sbb aku LUPA yg bnde tue aku bg kt die!!!rase blank kejap...see,ble ko dh gelabah gler,ape pn ko xigt...then die ckp die dh ltk dlm bilik P.A,myb xkuar lg kot...dan2 tu jgk aku blah,die ckp tq pn aku 'ye' je...dlm hati
xyah ckp la...korang pn leh agk kn...sepanjang jln nk blk kt tmpt aku tue,aishhh...rase nk jerit2 je kot,yela...bnde t'buku dlm hati,tapi tak terluah rase mcm nk meletup derr...rase nk nangis pn yerrr...tetibe rase mcm mcm jauh plak,dok pk ble nk sampai...

Aku bkn ape,bkn nk salahkan sape2,bkn jgk nk tegakkan benang yg basah...yang aku bengang care ckp tue...agk2 la wei...aku leh ckp elok2,xkn xleh nk ckp elok2 kot..nk main sound2 plak...ape,igt aku x gelabah ke ble korang xdpt bnde tue?gelabah,cuak,smue la...sbb bnde tue t/jwb aku,w/pn aku juz tlng edarkan jer...tue blm nk m'jwb dgn bos lg...aishhh...please la ok...hmm...(~_~)...

 a/n :
  •  aku malas nk kurang ajar,so jangan buat sampai aku jadi kurang ajar...(mak aku dh ajar aku cukup2)
  • aku pn manusia biasa,mmg tak lari dari wat kesilapan dan ko pn bknnye perfect sgt...




No comments:

Post a Comment

© Templates reserved for : A Part Of My Life | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™